Nyårslöfte?

Var på Vårdcentralen idag och kollade mitt blodtryck och mitt blodsocker...ligger precis på gränsen för att behöva äta medicin så nu är det dags att röra på sig mer och äta bättre.

1 matte:

skriven

ooops! vilket besked mitt i julmaten. Jag ska inte gå till doktorn förrän efter julen tror jag ;)



2 Gabbi:

skriven

Autch!!!

Å nu precis innan jul, får men att sånt besked :(!!

Fy bubblan!!!

Va rädd om dig!!!

Kramen

3 Plogflickan:

skriven

Nått man borde tänka på jämt... lätt att tro att det drabbar ej mig. Rör man sig mkt kan säker nått gott slinka med ibland:)

4 Synne:

skriven

Samma här. Så nu blir det motion mellan måltiderna. Cykel och promendader.

Lycka till.

Kramen Synnöve.

5 my:

skriven

Lagom till jul! Hoppas det går bra och det borde vi alla leva lite nyttigare i jul och inte vräka i oss så.

Massa jul-kramar till dig!

Kommentera här: