Min fredag

Oj, oj vad veckorna rusar iväg! Min fredag började med ett tidigt möte på jobbet trots att detta är min lediga dag, men så blir det ibland.
Efter mötet var jag med Baloo hos veterinären för provtagning och kontroll av hans ögon. Veterinären tyckte hornhinnan såg något bättre ut men det finns fortfarande lika mycket "grå klumpar". Målet är att det inte ska bli sämre...att det ska bli bättre är det ingen bra prognos för tyvärr. Men som tur är så verkar Baloo helt oberörd av detta och det känns skönt. Vill ju inte att han ska ha ont...



Eftersom provtagningen idag var i två steg så for jag runt som ett skållat troll där i mellan och gjorde några ärenden...hade världens flyt idag och allt gick snabbt och smidigt.

När jag var klar i stan åkte jag till min kompis S där det bjöds på lunch, fika och prat.



Skönt att få babbla av sig en stund...håller tummarna extra mycket för S nu...nya grejer på jobbfronten på gång.
=)

Efter ett par trevliga timmar hos S så åkte jag och hämtade A som jobbat idag...hämtade upp brorsans hund på hemvägen också för dom behövde hundvakt.

Nu har vi precis ätit



och druckit



Nu ska här mysas i tv-soffan!!





1 my:

skriven

hoppas du haft det mysigt i soffan! Det har jag...

och goa Baloo så söt!

2 Synne:

skriven

Jag håller tummarna för Baloo. Det är inte lätt när ens fyrfotade vänner inte är helt friska.



Du har haft en liten stressad dag, men det var nog även en skön dag med fika.

Snygg bakgrund du fått....

Ha nu en fin dag när du vaknar.

Kramen Synnøve.

3 Ulla:

skriven

Nu har jag läst ikapp mig hos dig. Vad skönt att du fick behålla jobbet. Grattis! Karin A:s böcker är bra tycker jag...kanske egentligen lite för spännande för min smak.

Ha en skön dag!

Kommentera här: