Juldagen började...

...tidigt för mig. Släppte ut hästarna redan vid 7.00 fast jag tänkt ta lite sovmorgon. Det var så otroligt tyst ute i morse, det enda som hördes var lite snö som föll. Häftigt med sådan total tysnad. Jag somnade tidigt igår, mätt och belåten. Fick en spikmatta som testades, jag tror den gjorde mig mer avslappnad än vad jag brukar vara på kvällen.



Både jag och A har blivit ordentligt förkylda...en mindre rolig "julklapp"...snorig och hostig.




Det innebär att jag kommer att ta det väldigt lugnt idag, funderar på att köra ett film-maraton.
A jobbar så jag tror jag ska se några "tjej-filmer".

Vad gör ni idag?

God fortsättning på julhelgen!!



1 Fia:

skriven

Vad skönt att få slappa med film-maraton. Då hoppas jag att du har laddat upp med ett gäng riktigt bra filmer.

God fortsättning på julen!

2 Johanna:

skriven

Låter klokt att ta en riktig slappardag ;-)!

Önskar dig en riktigt god fortsättning på julen!!!

Kommentera här: