I dag kom beskedet...

...OCH JAG FÅR BEHÅLLA JOBBET!!!
=)

Vilken enorm lättnad det blev...ingen på min avdelning fick gå...det blev kram-kalas efter beskedet.
Hade tillräckligt med år den här gången och hade dessutom undantagits från turordningen pga min utbildning och mina arbetsuppgifter utanför avdelningen...det känns såklart extra bra.

Tyvärr är det många duktiga skötare som drabbas...jag hoppas verkligen att det löser sig på bästa sätt för dom också...både glädje och sorg idag alltså.

Men nu ska jag njuta av det här beskedet lääääääänge och såklart fira lite extra vid tillfälle!!
Tack för alla snälla kommentarer och hållna tummar de senaste veckorna, det har varit mycket uppskattat.
Kram på er!





1 Synne:

skriven

Det var det jag visste! Grattis till dig vännen.

Det var väl nästan som en liten för tidig julklapp.



För de som fick sitt tunga besked är det naturligtvis inte lika muntert. Hoppas att det löser sig för de duktiga personerna.

Kramen Synnøve.

2 Lotta från Småland:

skriven

Grattis!! Vad skönt att äntligen kunna slappna av. Beskedet kom ju som en tidig julklapp. :-)

3 Gabbi:

skriven

Många grattis!! Va skönt att få slappna av, inget kul att gå å tänka på en sån sak såhär innan jul!! Ha en fin dag!½ Kram

4 Jayne:

skriven

GRATTIS!!!!! Usch...inget kul att förlora sitt jobb.... vad man än må tycka om sitt jobb... det finns ju dagar och dagar... Men förlora det.

Ha en bra onsdag

5 Tina:

skriven

Jag glädjer mig med dig!....så skönt för dig att en börda har lättats för dig/kolleger så här inför julen...då ljus o glädje skall finnas =)

6 Jenny:

skriven

Jättestort GRATTIS till dej!!

Snacka om världens bästa julklapp, va!



Gläds verkligen med dej och dina kolleger som fick stanna...vore synd att splittra ett "gött gäng" ju...(:



Kram, Jenny

7 Carina:

skriven

Grattis!!

Vilken lättand OCH julklapp :-)

8 Mija:

skriven

Skönt för dig att släppa den stenen från hjärtat..



Grattis!! :)

9 Mormormu:

skriven

Grattis vännen, och till A!

Skönt ni slipper gå och vänta på besked längre.



Massor av kramar!

10 my:

skriven

Åå grattis! Skönt för dig! Kram

11 MariaVestman:

skriven

GRATTIS! Bättre än högsta vinsten...

Kram Maria

12 kotten christel:

skriven

Nu blev jag glad

13 Plogflickan:

skriven

Vad skönt ! Då behöver du inte lägga energi på att inte veta, njut av det!

14 Tant Ulrika:

skriven

O vad skönt för dig! Grattis =)

Måste nyfiket få fråga var du jobbar? Min guube jobbar på rättspysk o ja..vad jag förstått så kan han "hänga löst" trots sina 8½år där :S Vidrig väntan då man inget vet men jag hoppas o tror att han klarar sig!



Kram

15 LillaNisse:

skriven

Skönt att du klarade dig men visst känns det väl svårt att förlorar en del arbetskamrater och när nu arbetsmarkanden ser ut som den gör är det ju ingen höjdare för de som blir utan....

Kram

16 Johanna:

skriven

Grattis! Det måste vara en pina att gå och vänta och inte veta...

Vilken julklapp!!!

17 Sandra:

skriven

Så skönt att slippa gå i ovisshet,grattis! :)

18 Fia:

skriven

Grattis! Vad skönt att det blev ett så positivt besked.

Kommentera här: