Två veckor av åtta

I går hade det gått två av de åtta veckor som Baloo ska sitta i bur och bara gå koppel-promenader.
Det går ovanligt bra måste jag säga...som tur är så sov han i bur när han var liten så det är inget nytt för honom.

I går började jag också att gå lite längre promenader med honom, han har ju fått en ny promenad-kompis också och det fungerar jättebra.



Clara har problem med ett bakben sen hon blev sparkad av en häst för några år sedan så hon hoppar gärna över de längre promenaderna numera.
Det går ju bra att vara hemma och vakta gården också.



1 Emma-Pemma:

skriven

Härligt med hundpromenader... så länge det inte regnar, snöar, blåser för mycket... ;)



Tack för kramen!!



Kram tebax!

2 Lillan:

skriven

Så skönt det verkar gå bra! Och även med den nya familjemedlemen!:)

3 Synne:

skriven

Härligt med jämnlika hundkompisar. De har glädje av varandra när ni går promenader.

Håller nu tummarna för att det fortsatt går bra med "fången" i buren.

Kramen Synne.

4 vivan:

skriven

Håller tummarna att det kommer att gå bra med den fina Labben, han ser så gomodig ut!

Kramen!

5 Anonym:

skriven

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med fluffbabes där du kan vinna bodybutter & duschgele



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-body-butter-duschgele.html



Var gärna med :)

6 Carina:

skriven

Är det tre hundar i din flock nu....eller har jag fel?

Baloo stackarn, två av åtta veckor :/...men det verkar gå bra iallafall och det går jag vet. Vi bar Goldie ut och in i 8 veckor när hon skurit upp sin ena sena i ett framben första året hon bodde hos oss.

Kul att det funkar bra med labben :)

Kommentera här: