Onda fötter...

...har jag haft problem med ett tag och idag var jag på Vårdcentralen för att kolla det...nu ska jag till sjukgymnast för ett fot-tränings-program!
Jag undrar vad ett sånt program innehåller?



1 evans:

skriven

Hmmm, plocka upp saker med tårna kanske? ;)

2 My:

skriven

Hm vick på tårna? :) Lycka till

3 kicki:

skriven

När jag rensar svamp på det braiga sättet gör jag så här: fyll halva diskhon med vatten, ta sen i 3 dl vetemjöl och vispa om så mjölet löser upp sig. Lägg i svamparna med rotpartiet borta...vispa runt lite försiktigt och vips är de så rena och fina, sen sköljer jag dem bara lite snabbt och delar dem..

så himla bra...ha en fin dag, kramen

4 kicki:

skriven

Hur går det med ditt fotprogram. Blir du något bättre. Ha det gott

5 Helena:

skriven

Usch då det låter ju inte bra.

Hoppas att sjukgymnasten kan hjälpa dig.

Ha en mysig dag vännen!

Kram

6 vivan:

skriven

Hoppas du slipper ligga och bita dig själv i tårna iaf!!!

Kramen!

Kommentera här: