Min lördag

I går visade sig solen från sin bästa sida så jag började dagen med ett par timmars solning/läsning i baden-bade-stolen.



Mitt på dagen åkte vi iväg till en granne för att ta in deras hästar.



Sen var det dags att klippa gräset här hemma...det var superlångt!!
Oj, oj...svetten sprutade när jag klippte.



Dagen avslutades med några timmars vila innan ett nattpass på jobbet.
En lugn och skön natt igen...peppar, peppar...jag hoppas detta lugn på avdelningen håller i sig.



1 Eva:

skriven

Sv: Jo men visst, nu har jag två bloggar. Det kändes lite trist att bara blogga om spökeländet, så jag startade en "vanlig" blogg också :-) Där jag kan skriva om mer normala saker. Spökerierna hoppas jag ju kunna lämna bakom mig när jag flyttar.

2 Tessan till Ejmis:

skriven

Du hann ju med ganska mycket:) Härligt att ligga och läsa i solen och kanske få lite färg tillika;)

3 Mija:

skriven





;)



Samma solstol som jag ser jag....



(Intressant va?)



skrattar

4 Susanne:

skriven

Hej!!! ja visst har vädret sköt sig bra, vi åkte på semester i rätt tid. Nu har man bara en vecka kvar. Hoppas väder håller i sig. Kram Susanne

5 vicke:

skriven

då har du haft det rätt så bra ser jag

6 Carina:

skriven

Lugnt på jobbet....hoppas det är lika hos mig, börjar i morgon.

Det var väl det jag ana....det var hund på g hos er :)

Hur går det??

7 Maria:

skriven

God förmiddag vännen :-)



Önskar dig en skön måndag !

Kram

8 Fia:

skriven

Man kan inte påstå annat än att du har stor variation i dina sysslor! Men det känns som om dagen började lugnt och sen stegrades tempot vartefter :)

Kommentera här: