Det är inte ofta...

...man får se en rovfågel på  riktigt nära håll men i morse när jag for hem från jobbet hade jag tur.
Mitt på vägen satt en stor rovfågel. Har ingen aning vad för sorts fågel det var, men den var väldigt lik den här.

1 Inger Maryissa:

skriven

Kan tänka mig det var en upplevelse att få se denna stora rovfågel.

Det är nog sällan man får se dem.

Kram



2 Jenny:

skriven

Ormvråk kanske??

Äsch..jag vet inte.

Men maffiga är dom i alla fall!

Kram

3 Mia:

skriven

Väldigt fin blogg=)

Allt bra idag?



kram Mia

4 Fru Pusselbit:

skriven

Det är alltid lika roligt när man får se en vacker rovfågel!! =)

5 Mossfolk:

skriven

Jag är urdålig på fåglar. Men såg en sparvhök på riktigt nära håll förra veckan. Inte så stor, men dock en rovfågel :)

6 Synne:

skriven

Hejsan.

Det ser ut som örn....

Men jag är inte säker. Det är hursomhelst ståtliga fåglar.



Grattis till Elwin.

Skönt det är klart nu.

Han ser så lugn och fin ut.

Ser ut som han trivs. Men säg det djur som inte gör det hos dig och A.



Här regnar det lite idag. Men jag ska iallfall ta med mig Erri och gå en sväng i skogen. Blåbär och svamp väntar.



Så jag säger bara att du ska ha en flott måndag.

Kramen Synne.

7 Anonym:

skriven

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en goodiebag full med smink.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-6.html



Vad gärna med :)

Kram//M

8 Trolda:

skriven

Fiiiiina är de! och spännande att se!



trolda - tjingeling!

9 vicke:

skriven

Ja, det är härligt att få se dom i naturen

Kommentera här: