Veterinärbesök

Nu är frukosten avklarad och det är dags att ta tag i dagens sysslor.
Köpte lite fler frön igår som ska planteras och så ska jag såklart fixa i stallet.
Kl 13.30 är det dags för ett veterinärbesök.
Vår terrier-blandning har problem med ett bakben som jag vill kolla upp.
Jag hoppas att det inte är något allvarligt.

1 Tösasnodden:

skriven

En sån underbar hund, ser ut som min gamla Pepzi..som var schäfer/labrador/siberen husky/old english sheepdog! 4 i en!!

2 Nettan:

skriven

Lycka till hos veterinären.



kram

3 Maria:

skriven

Men va du pysslar. Hoppas allt går bra hos vetrinären nu.

Tjing

4 Berit:

skriven

Vilket litet rufstroll du har till hund, han ser lite busig ut. Gullig. Hoppas det inte är något allvarligt med hans ben.

Kram MrsBettan

5 Synne:

skriven

Hej på dig.

Hoppas det går/gick bra hos vetrinären. Klart man blir orolig. Det är ju så, för djuren kan ju inte säga vad som är galet.

Inte sjutton blev dieseltanken tom trots våran tur...

Men det var liksom inte nått fel på den heller när gubben kom till verkstan med den.

Så man undrar....



Jag ska ta det lugnt sa dom på sjukhuset. Det har jag gjort. Har bara beskurit äppleträden lite.

Men jag når ju för sjutton inte upp i topparna. Får ta en stege...

Det är gråväder, det kommer några droppar regn. Men det är skönt för man kan ju vara ute ialla fall.

*Sänder en gokram till dig och hoppas det gick bra med jycken.

Kram Synne.

6 C a m i l l a:

skriven

Hej hej! Hoppas att det gick bra med hunden hos veterinären, jag blir alltid så nervös då man måste dit med dem.

Är lite dålig på att hinna med bloggen nu och på att kommentera, men jag kommer igen framöver!

Kram och ha en fin onsdag!

7 ciara:

skriven

Jag gillar Terrierhundar!

dom har verkligen personlighetL

Ciara

8 Lillan:

skriven

Hoppas det gick bra!

9 My:

skriven

Sicken go vovve! Och är det han som ska bantas?

Kommentera här: