Veckans steg



Måndag 9800 steg.
Tisdag 9688 steg.
Onsdag 11571 steg.
Torsdag 7378 stag.
Fredag 9497 steg.
Lördag 14707 steg.
Söndag 16606 steg.
1 Nina:

skriven

Just det ja... hade jag haft huvudet med mig kunde jag samlat massor med steg nu under våra flyttningar. Jaja... allt kan man inte ha i huvudet.

2 matte:

skriven

jag har glömt att ha på min stegräknare sista tiden. Nu åker den på igen :) Det är roligare att promenera om jag har den på .. av någon konstig anledning.

3 Diana:

skriven

Du är så duktig. Jag blir lite sugen på att plocka fram min stegräknare. Jag är alltid sådan att jag använder grejerna i början sedan rinner det ut i sanden.

Men du är duktig.

Kram Di

4 LillaNisse:

skriven

Skriver väl som vanligt, alla steg är bättre än inga steg...

79247 steg totalt och 11321 steg i genomsnitt per dag.

Vi börjar en stegtävlig idag igen på jobbet genom Korpen så nu är det dags att traska på igen...

Kram

Kommentera här: