Så ska det låta

Alltid lika roligt att se "Så ska det låta".



I kväll var Johan Wester med, jag gillar verkligen honom!!
=)


1 Mossfolk:

skriven

Ja, men visst är han bra! Han verkar så trevlig och... naturlig?

2 F:

skriven

klockren!

3 Lillan:

skriven

God morgon! Japp! Det är ett favoritprogram:))

4 Gabbi:

skriven

Morning honey...

Missade jag, vi hade myspystrevligt med grannarna istället...sjöng ju faktiskt oxå ;)!!

Hahahahhaha

Ha en fin lördag!

Kram

5 Jenny:

skriven

JA! Han e såååå himla gooo!



Tycker att han ska bli allsångsledare på Skansen istället för Anders Lundin!!

Och gärna tillsammans med Sanna Nielsen!



ÄLSKAR också detta glada och lättsamma program...



Kram på dej och trevlig helg! //Jenny(-:

6 My:

skriven

Brukar inte se det faktiskt, och vet knappt vem den mannen är..jag är dålig på det :)

ha en go dag

7 Nettan:

skriven

Det vatoppen igår, han är så skön. 'Ada har legat med Harry Potter i natt'.... oj vad jag skrattade åt den;-)



Ha en fin dag!

8 Anna:

skriven

Brukar inte se på TV, men just Så ska det låta kan vara kul beroende på vilka som är med. I fredags såg jag och jag gillade det skarpt, rätt lag vann!

Kommentera här: