Nerräkning



Tvättade ett fönster till idag...fy sjutton vad kallt det var om fingrarna!!
Ingen värme alls i luften idag.
Nu har jag bara 21 fönster kvar...



Städade av ute på altanen också...jag planerar för invigning där till helgen.
1 Mia:

skriven

Himmel, vad du är duktig!!!

2 LillaNisse:

skriven

Usch va tråkigt det låter, jag putsar bara fönstren om man inte kan se ut genom dem...

Kram

3 Nettan:

skriven

Ja, usch ja. Sånt måste man göra också.

Fönstrena ser ut som 17 här hemma också.

Speciellt när man har en massa ungar hemma som inte kan låtta bli att ta på fönstrena med händerna när dom går förbi. Förstår inte !



Men det är väl bara att sätta fart - nån dag ! Ha ha !



Ha en bra kväll !



4 Susanne:

skriven

Godkväll!!! Jag borde ocskå putsa fönster men jag ringer nog min fönsterputsare. Ha en bra kväll. Kram Susanne

5 A:

skriven

Usch för att tvätta fönster =/

Rapport för veckan som gick kommer inte i bloggen...sorry. Men jag hade det kanonfint =) Tack för att du bryr dig vännen....

6 Åsa.S:

skriven

Hur kallt har ni?

7 Karin:

skriven

Ja visst är han, mitt charmtroll :)



Åh herre jösses vad många fönster!? :)

8 Lotta:

skriven

21 fönster till?! Bor du i ett slott?

9 kats:

skriven

nä men fy fan,... nu får jag dåligt samvete... usch för å putsa fönster... suck... så trist.. nä fan jag tror jag skiter i det....

men duktig är du...

10 Jenny:

skriven

Hejj, vilken fin blogg du har!

Titta gärna in på min blogg, om du har tid! =D

11 Fotofix:

skriven

Hoppas du haft en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Kommentera här: