Månadens brandman



Nu när våren är på gång så tycker jag brandmännen borde visa lite bara överkroppar snart!
;)
1 Mia:

skriven

Jaaaaaa, jag håller med dig om det....absolut! L

2 Lotta:

skriven

Det håller jag verkligen med om!!

3 Carolina:

skriven

Snygg header =) gjort idag?

4 Vaniljis:

skriven

Jaa! Mer bara överkroppar. ;)

5 soffie:

skriven

japp det vill jag med:O)

6 Åsa.S:

skriven

Absolut!

7 Susanne:

skriven

Godkväll!!! Dagen har varit helt underbar idag. Ha en bra kväll. kram Susanne

8 Ulla:

skriven

Igår när jag var och simmade så var där samtidigt några hormonstinna unga män. Och deras kroppar...De var släta L

9 Lilltroll:

skriven

Absolut - det tycker jag med :)

Här har det varit fullt upp så jag har inte hunnit kika runt så mycket, ska ta igen det nu!

10 A:

skriven

Vilken snygging =)

11 F:

skriven

bara brandmännen?

Kommentera här: