En bra dag



Jag har verkligen haft en kanondag idag!
Vårmässan var jättebra i år, jag och S var där i 3 timmar.
Efter det blev det en tur på Axfood innan vi åkte ner på stan för en sen lunch.
Vi tog även med en runda på Kulturmagasinet eftersom S hade slut på läsning.
Visst är det härligt att strosa runt på ett bibliotek...böcker förmedlar en speciell känsla.




En sån här kompis-dag ger extra energi så när jag kom hem satte jag lite fröer och pysslade på en stund här hemma.





A jobbar i natt så jag får smaska på godsakerna jag köpte på mässan själv i kväll.
Jag ska öppna en flaska vin också och krypa upp i soffhörnet.



Ha en trevlig kväll!!
1 Carina:

skriven

En kanon dag verkligen....här är en till som satt fröer idag :)

2 Nettan:

skriven

Vilken mysig dag !

Vin, böcker och lite snask - vad kan vara bättre.

ha ha !



Jag måste också sätta mina frön jag köpte häromdan, men det får nog bli på söndag när jag har tid igen.



Imorgon är det en tur till Västerås och hundutställning så då är man rätt slut när man kommer hem.



Ha en jättemysig kväll i soffan.

kram

3 Lena Svensson:

skriven

Men vad det låter mysigt :) Ha det så skönt då :)

Kram lena

4 Fia:

skriven

Trivsamt biblioteksbesök, planteringspyssel och godsaker låter som en kanonbra dag. Hoppas lördagen blir lika bra!

Kommentera här: