Vill också ha!

Hittade den här bilden när jag tömde min mobil på bilder...ett bevis på att alla våra 4 hundar kan "tigga fint".



Det är en glass i höst-solen som leder till denna uppställning framför husse.
=)
1 Pernilla:

skriven

Så är det. När Alfan ätit klart får flocken det som blir över. Sen kommer den svåra frågan. Vem är Alfan (ledaren)?

/P

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Va gulligt!



Har en utmaning till dig.

3 Ulla:

skriven

Ska det tiggas så gäller det att tigga fint L Ha en skön måndag!

4 synne:

skriven

Även en hund gillar glass hehe...

Här har Erri börjat stjäla. Först en dag en bulle. så norpade hon en pannkaka från granntjejen i helgen.

Hon har precis löpt. efter varje löp de tre sista gångerna så har hon blivit skendräktig så jag vet inte om det är valparna som ska ha maten.

Hon stjäl ALDRIG annars.

Ha nu en fin måndag.

Kramen synne.

5 Lillaviola:

skriven

Inte tigger de, utan de ber fint...



Sent blogg svar ang hund...Jag letar och tittar.

den hunden som jag tittade på kostade 9000:- och sen ville hon att vi skulle skriva in (för mkt,enligt mig) än det ena än det andra.

Jag tror inte hon ville sälja hunden.



Jag letar vidare. Det måste finnas en hund som är tänkt till mig. Vi är bara inte i närheten av varandra ännu...;-) Kram

Kommentera här: