Utmaning

Jag har fått denna utmaning av Sus i Dus.

Fem saker i min frys:


Nötkött i alla möjliga former

Kycklingfilé

Bröd

Glass

Hackad lök



Fem saker i min garderob:


Skor

Jeans

Huvtröjor

Topar

Tunikor


Fem saker i min bil:


CD-skivor

Pennor

Paraply

Hundbajspåsar

Servetter


Fem saker i min handväska:


Kombinerad filofax/plånbok

Mobiltelefon

Huvudvärkstabletter

Bok

Olika produkter för läpparna


Fem personer jag nu utmanar att svara på dessa lätta frågor:


Åsa S


A


Mia


Ann


Carina

1 Ann:

skriven

KUL! Jag antar den!

2 Soffie:

skriven

roligt att veta mer om dej!

gokväll

3 A:

skriven

Jag fixar den i morgon... Försöker fixa min dator nu =/

4 Carina:

skriven

Jag tar utmaningen :)

5 Åsa.S:

skriven

Kul! Jag gör den i morgon =)

6 Mia:

skriven

Utmaningen antagen! Men det är inte säkert jag hinner innan jobbet :-)

7 synne:

skriven

Den har jag fått jag med.

Ska göra den, för det var en kul utmaning.

Kramen.

Synne.

8 LillaNisse:

skriven

Okey, visste inte att du redan gjort den, sorry..



Kram

Kommentera här: