Utmaning

Jag har fått en utmaning av LillaNisse.

1. Vilken mat äter du ofta?

Grytor, pasta, och korvrätter är nog det som serveras oftast.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Jag hjälper till om jag ser att det behövs.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Oftast på kontoret men annars vart som helst med laptopen i knät.

4. Köper du ofta triss?
Kanske 10 gånger/år.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Jag har haft många bra semestrar så det blir svårt att välja...men jag längtar tillbaka till London.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Vi ser mest på Kanal 5 tror jag...


 

Jag utmanar följande personer: 

Camilla

Tina

A

Carina

  

Så här gör ni som har blivit utmanade:
Svara på alla frågor
Välj ut fyra personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din...

Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen...

1 Tina:

skriven

Utmaningen är tagen...får se när det blir tid för den bara..men den som lever få se!!

Natti natti!



2 Camilla:

skriven

:-)

Den är tagen. Men det får bli morgondagens göra. Nu är det sovdax on the hill.

Gonatt!!

3 A:

skriven

Nu har jag gjort den =)



http://amittilivet.blogg.se/2008/september/utmanad.html#comment

4 Carina:

skriven

Okey....men inte nu...återkommer.

Natti,natti

5 Tina:

skriven

Morning! den är nu gjord utmaningen!!

Ha en bra dag

6 synne:

skriven

Kul utmaning.

Har aldrig varit i London, så man skulle kanske ta en sväng dit.

Ha en bra tisdag.

Kramen.

7 Annelie:

skriven

Kul att få ta del av =)

Ha en fin dag!

8 LillaNisse:

skriven

Tack så mycket Ejmis.



Kram

9 Camilla:

skriven

Nu har jag gjort den:-)

Kommentera här: