Trevlig helg



Det ser ut att kunna bli fint höst-väder i Gävle i helgen, jag hoppas det stämmer.
Jag och S har inte gjort upp några speciella planer men jag vet att både hon och jag behöver köpa lite kläder så det kan nog bli en shoppingrunda i morgon.



Självklart ska vi även äta och dricka gott, jag har fått några restaurangtips av Camilla.



Det viktigaste är i allafall att vi ska umgås, prata och skratta.
En sådan här helg brukar vara som en vitamininjektion.



En riktig vänskap ska man vara rädd om och vårda ömt.



Ha nu en riktigt trevlig helg!!



Jag kom precis på att jag kan ju faktiskt mobil-blogga, så det kanske blir en liten rapportering om vad som händer i helgen.
=)

BloggRegistret.se
1 soffie:

skriven

å hoppas solen kommer visa sig hela helgen.

ha en skön helg...

2 Kattis:

skriven

Hallå!

Hoppas ni får/har/haft en underbar och kul helg!

Kram

3 Nina:

skriven

Trevlig helg!

4 Camilla:

skriven

Åh vad härligt! Hoppas du får en jätteskön helg!

5 Maria:

skriven

Håller tummarna för att ni får ett härligt väder & att ny kan fynda på er shoping runda.

Tjing

6 Gabbi:

skriven

Morning honey!!

Jag hoppas att du får en riktigt trevlig helg!!

Ha det bäst!!

7 Vaniljis:

skriven

Åååh, vad trevligt. Hoppas du har/får en underbar helg! Kram

8 Tant Animalia:

skriven

Önskar dej en solig, härlig, skön, glädjefylld weekend med kompisen i Gävle!

Hoppas du hittar nåt fint att skämma bort dej med på din shopping-runda!

Kram, Jenny

9 Ellen:

skriven

då får du ha en härlig helg !

10 Pernilla:

skriven

Vi har också ännu en härlig höstdag. Hoppas det blev så vid Er också. Ha det så trevligt.

/P

11 synne:

skriven

Det låter som ni har det bra ialla fall.

Viktigast det.

Kramen Synne.

12 Åsa:

skriven

Hopas på en skön helg där! Allt gott!

Kram

13 Nilla:

skriven

Härligt att åka bort även om det bara är en helg..hoppas att ni haft det kanon kramiz

14 A:

skriven

God morgon....

Hoppas ni haft det alldeles underbart =)

Kram

15 lLenal:

skriven

Hoppas!Att du har haft det så...trevligt.

Alltid så härligt med sånna turer.

Ha!det fint kram lena.

16 vivan:

skriven

Hoppas du haft det trevligt med shopping och restaurangbesök! kramiz:)

17 Plogflickan:

skriven

Hoppas du haft en bra helg.

Det har jag haft!

18 Plogflickan:

skriven

Hoppas du haft en bra helg.

Det har jag haft!

19 Trolda:

skriven

Låter härligt med Vänskap och shopping =D Och hoppas SOLEN lyst på er också =D Så finns det en liten "utmaning" hos mig om du har lust...



Trolda - kramar :)

20 Tina:

skriven

Hoppas du hade en trevlig helg!!

21 evans:

skriven

Hoppas du har en härlig helg i Gävle! Här stormar det som tusan nu, så snart har vi inga löv kvar på träden :(

Kommentera här: