Som en elefanthjord

Hur sjutton kan två kattungar låta som en hel elefanthjord när dom springer över golvet???!!!






Det är helt omöjligt att fota dom när dom leker, det är som två streck som far fram över golvet.
1 Nettan:

skriven

Ja, det är tur att man "halv-känner" killen som äger pizzerian. För han ska nog få veta vad jag fick hem. Ska bannemig ha lite gratis pizza. ha, ha !



Ha, ha ! 2 kattungar som springer över golven.

Då ska du höra 3 st mopsar som får mopsryck då.

Låter som om hela kåken är full av hundar.



Ha en bra kväll !

2 A:

skriven

Jo, jag tycker också att den norska är jättefin men den gick inte att använda =(

Går för sjutton inte att få tag i vårdcentralen... Men i morgon är jag ledig och har tid =)

3 Kattis:

skriven

Ja, visst är det jkonstigt. Tur att jag bloggar samtidigt.

Men nu ska jag länmna datorn ett tag.

Kram

4 Lena:

skriven

Dom är för söta dom där två =)

5 Fia:

skriven

Fast elefanter är ju inte lika söta...

6 Carina:

skriven

Jag tror du ljuger om de två små goa varelserna...hi,hi ;)

7 synne:

skriven

Vaddå, springer vi så det låter som elefanter? Förstår inte vad du menar....

Så goa di är....

Kramen.

8 a-k:

skriven

Vilka godingar :)

Kommentera här: