Shoppingrunda på nätet



I går gjorde jag en rejäl shopping-runda på nätet.
Har handlat från Ellos, Haléns och Jotex.
Nu hoppas jag bara att varorna är så fina i verkligheten som dom ser ut på bild...

1 Bim H-D:

skriven

Det där ÄR farligt, hihihi... Talar INTE om vad jag handlade sist på nätet, hihihi...

Må så grankott...

2 Blue:

skriven

Har passerat dina trakter idag.... hihi... om du tittar in på min blogg så har jag lagt ut lite ledtrådsbilder till vart jag styrde min kosa. Eller ja inte bara jag, utan hela familjen.

3 Jeanette:

skriven

Kul med nya grejer :)

4 Margaretha:

skriven

Jaaa....hoppas inte att du köpt "grisen i säcken"...hehehe

Kram

Margaretha

5 Blue:

skriven

skrattar



Inte så svårt för en som bor i Sundsvall kanske. ;)



På vägen dit tog vi på McDonalds o fick korsa vägen. På vägen hem tog vi matrast på Max o fick korsa vägen igen... hahaha. Hade varit bättre om vi tagit i omvänd ordning.



För hundra år sen... (eller snarare 16-17 år sen kanske) så åkte jag tåg till Sundsvall me sambon o sen åkte vi färjan till Vasa. Minns att det satt nån med hemsk tåbira i samma kupé som oss/vi (hur säger man på korrekt svenska? kändes konstigt med båda varianterna).



Såg lite annorlunda ut nu vid hamnen än då. Nu går det väl inga båtar längre till Finland från Sundsvall?

6 synne:

skriven

Ja, det får man hoppas. Köpte en gång burkar med lock på. Sådana du kunde ha i micro och frysen och allt.

Såg så stora och fina ut på bilden.

Gissa att man blev paff när de kom i posten. Små pytteburkar som knappt rymde en leverpastej på 250 gr än gång....

Besviken? Bara förnamnet...

Hopppas du har bättre tur.

Kramen på dig.

synne.

Kommentera här: