Ny frisyr

Det är dags för mig att boka en ny tid hos frissan.
Nu har jag suttit och tittat på olika frisyrer på internet och hitta två stycken jag gillar.




1 Ann:

skriven

God morgon! Gillar den fösta!

hahah ja det var ett tag sedan..eller mja...Vi har varit påBirsta men då enbart i syften som datagrejjor..

2 A:

skriven

Morning...

Översta var skittuff =)

Ha en fin dag....

Kramen

3 Carina:

skriven

Tufft.... kort och gott.

Ska själv iväg till frissan till veckan, har spart ut lite i nacken och vill gärna ha lite bobad frisyr

där bak....men framtill hat jag svårt att bestämma mig.

4 Vaniljis:

skriven

Snyggt och taggigt. (Dom är väl lika de två, bara stylade lite annorlunda?)

5 Carina:

skriven

Båda är skitsnygga enl mig!

Blir nog något sånt förmig snart också

då dte blir kortare och kortare för varje

gång jag är hos frissan!

6 Tina:

skriven

Den första frisyren såg het o fräck ut..vill oxå ha en kort frisyr..men då måste man gå till frissan så oftare än jag gör.

Alla recept har jag antingen fått eller hittat via matidningar o testat

men oxå modifierat dem lite.

Ha en bra dag!

7 Mia:

skriven

Så snygga båda två!

8 Helena:

skriven

Är du korthårig idag? Har tidigare haft kort frisyr och nackdelen var ju de tätat behoven av ansning. Men det är fräckt och lättskött. Jag tycker båda var sygga. Inte så olika varandra heller ;)

9 Åsa.S:

skriven

Hej vännen!

Nu är jag hemma igen... trött men nöjd.

Översta frisyren får min röst =)

Ha det fint!

10 LillaNisse:

skriven

Snygga och tuffa frisyrer, har du bestämt dig för vilken du ska välja?



Kram

11 LillaNisse:

skriven

Det är nog sant det, att frisören vet kanske bäst vilken frisyr man passar bäst i.

Jag själv har inga såna problem eftersom jag klipper mig kort, själv, men då ser man ju ut därefter också.



Kram

12 lillblondin:

skriven

Jag vet inte om båda två är samma frisyr men den första var riktigt snygg iaf!

13 Tessan:

skriven

Den översta gillade jag, den påminner mycket om min frisyr fast jag har ljust hår. Jag älskar min frisyr:) Kram på dig!

14 Alina:

skriven

Gör gärna sextestet i min blogg!! Det är kul! :D Ha det bra! Kramar



http://emmiealina.blogg.se/2008/september/karlekssex-test.html

15 synne:

skriven

Inte lät att välja där inte....

fina bägge två.

16 elin:

skriven

Hejsan:)

Den första helt klart:)

kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar, jag är ny i bloggvärlden;)

17 Tant Animalia:

skriven

Snygga frillor båda två!

Men tyvärr får man ränna benen av sej hos frisören för att hålla en sådan i "topptrim"...annars skulle jag också gärna kapat av "burret"...



Nu har mitt blivit så pass långt att jag kan "sno upp" det i en tofs mitt på huvvet!

Och det är så skööööönt att äntligen slippa tänka på mousse och spray och sånt...In i duschen och ut igen....ruska på huvvet och sen är det kla´´rrt!



Fast när man vill "vara lite snygg" skulle det varit roligt med en sån här fräck frisyr!



Vill se hur det blev när du varit där!!



Kram, Jenny

Kommentera här: