Lilla Fröken Mu



Det här var det som jag fick åka och köpa häromdagen.
Och det var till
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


Denna lilla sötsaken.
Hon är 4 veckor och kommer från en bonde i grannbyn.
Hennes mamma vill inte ta hand om henne så hon har klarat sig genom att äta lite här och lite där från andra kor i flocken, men så överlever hon såklart inte i längden.
Eftersom bonden inte har tid att själv "nappa" henne så har vi fått henne.
Klart vi har tid med det!!
Bara hon har lärt sig att hon ska komma till oss och äta så ska vi låta henne gå md våra andra "muisar"

1 Maria:

skriven

Vilken snygging.

Jo då vi hittade bär....jag erkänner att jag plockade några oxå.

Tjing

2 Ann:

skriven

Nämen vilken sötis!

3 Nettan:

skriven

Sötnos !

Så du har blivit en surrogatmamma nu också ! Ha, ha !



Hoppas det går bra med den lille !

4 Kattis:

skriven

Hallå!

Nej, alla kan ju inte gilla alla ställen. Vi bodde ju i Sumpan så man kände ju alla som gick där. Värsta ungdomsgården, hahahah

5 Helena:

skriven

Åh vad söt hon är!



Kantarellsnaps smakar skog!

6 A:

skriven

Åh.... Jag visste det =)

Vad fin....

7 Jeanette:

skriven

Åh, vilken söt kalv!!

8 vivan:

skriven

Men så söt!

Vilken djurvän du är...hoppas att det går bra med lilla mu....nattinatti och sov gott!!

9 Ellen:

skriven

Åhhh, vilken ljuvlig varelse,,,, så sjukt söt,,, vill bara gosa !

10 Soffie:

skriven

så fin den är ...

gonatt

11 Carina:

skriven

Söta lila fröken Mu har allt tur att NI finns till hennes räddning :)

12 Blue:

skriven

Vicken söt liten Mua

13 Tant Animalia:

skriven

Vilka ögonfransar!!!

Jisses, så vansinnigt söt hon är...

Om jag vore ett djur skulle jag vilja vara FRI i första hand....och bo hos DEJ i andra hand!



Tycker du är värd en "KO-lossal massa rosor för ditt varma djur-hjärta.

Ha det gott och mata på mu...nu, menar jag!

Kram och Natti //Jenny

14 Tant Animalia:

skriven

Vilka ögonfransar!!!

Jisses, så vansinnigt söt hon är...

Om jag vore ett djur skulle jag vilja vara FRI i första hand....och bo hos DEJ i andra hand!



Tycker du är värd en "KO-lossal massa rosor för ditt varma djur-hjärta.

Ha det gott och mata på mu...nu, menar jag!

Kram och Natti //Jenny

15 Tant Animalia:

skriven

...vad jag tjatar....Haha! //Jenny

16 synne:

skriven

Så söt hon är den lilla fröken Mu. Tror hon valde rätt ställe att flytta till ialla fall. Vilken dum komamma som inte ville ha den söta dottern.

Ta hand om henne nu.

Kram mig.

17 Madeleine:

skriven

Go kväll! Vilken underbar kalv. Du är bra go som tar dej an denna lilla varelse. Kram på dej. Madde

Kommentera här: