Kura skymning

Carina uppmanar i sin blogg om att vi ska tända ljus i kväll och "kura skymning".
Mitt bidrag är en ljuslykta i ett fönster, allt för att vi som "kurar" i tv-soffan ska få njuta.
Bra idé Carina, jag hoppas det lyser många ljus hos oss bloggare i kväll.

1 Anna:

skriven

Härligt att se att du också lyser...nu blir det en ljusare höst...

2 Nina:

skriven

Hmm... det kan man göra varje kväll nu. Det bir ju mörkt och lite kyligt är det, så varför inte.

3 Blue:

skriven

Du har fått en nominering i min blogg. Tyvärr har jag inga ljus lyser ikväll hos mig.

4 Carina:

skriven

Skönt att vara på farmen igen efter lyx livet eller ??...fick du blodad tand på lyxlivet ;)

Lyser mysigt hemma i ditt fönster iallafall.

5 synne:

skriven

Visst var det en bra idè.

jag tänker fortsätta med den idèn ikväll.

Är du med?

Vacker bild du har idag.

Kram Synne.

6 vivan:

skriven

Hej!

Vi kura skymmning ikväll istället...går det bra!

Passa dig för att gå för tidigt till jobbet...jag har fått hosta nu...fy!

kramiz!

Kommentera här: