Kontakter

Jag har fått en kul utmaning av A.


Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2? 
Nej. Det är en granne, kvinna dessutom  ;)

Vad har du för relation med nummer 20?
Måste tyvärr besöka dom när hästarna är sjuka....det är ATG-kliniken.

När ska du träffa nummer 30?
Min vän C...vet inte när vi ska ses, hon bor i Spanien.

Är nummer 18 söt?
Absolut, det är min vän A-C.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Min svägerska A, en tjej helt i min smak.

Gillar du nummer 14?
Absolut, det är en jobbarkompis.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej, det har jag inte, det är en av våra grannar.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Det blir nog ingen träff...det är Bilregistret.

Är du nära vän med nummer 23?
Är vän med dom som jobbar där, det är en Veterinärklinik för smådjur.

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej, det är ett företag som säljer naturprodukter för djur.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Någon av distriktsveterinärerna...ja kanske det ;)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Vi pratar om allt och vi pratar ofta, det är min A.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Absolut, det är ju min bloggvän Ann.

Vad har du och nummer 24 för relation?
Det är en man som har grävmaskiner och plogbilar, jag får ringa honom om vägen är oplogad.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Det är ett av "mina" Mystery Shopping företag.

Vad är det bästa med nummer 8?
Där kan man anmäla travhästar till start.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Vi träffas några gånger varje år, det är en av mina gamla klasskompisar.

Nu vill jag se era listor.......

Alla som har lust och en mobil, kom igen nu!!!
1 Helena:

skriven

Alltså skall man räkna. Eller är de numrerade? "En som inte är så teknisk"

2 Carina:

skriven

Riktigt rolig lista du hittat,

kanske gör den imorrn jag också!

3 Ann:

skriven

Nummer 9 ger gärna dej en kram också:)

4 synne:

skriven

Den där var lite skoj faktiskt. Får se om jag får med den idag.

Kram på dig.

Synne.

Kommentera här: