Jag blev "en höst"

Det har varit en hektisk dag idag. Jag hann med nästan allt på att-göra-listan och lite till.
Hos fissan blev det som vanligt så att hon fick fria händer och då blev jag "en höst".
Svårt att fånga färgerna riktigt bra men ni får en aning om hur det blev i alla fall.

1 A:

skriven

Vad coolt =)

2 Nettan:

skriven

Jättesnygga färger !

3 Åsa.S:

skriven

Men du vad snyggt!!



Natti natti!

4 Maria:

skriven

Jätte läckert.

5 Ellen:

skriven

ser jätte fräckt ut =D snyggt med slingor så =D

6 Carina:

skriven

Vilken höstbrud....själv valda jag lite mörkare toner till lurvet den här veckan ;)

7 Mia:

skriven

Det ser jättefint ut! Trivs du med färgerna?

8 Tina:

skriven

Fräckt det blev! skall till frissan till veckan.. men nu blir det åt det mörka för mig det som är jag!

9 synne:

skriven

Helfräkt alltså....

Undrar om man passar i det där själv.....

Får ta en telefon till fröken frissa.

Kramen på dig.

Har mailat dig.

Synne.

10 Tessan:

skriven

Jättehäftigt!! Snyggt!

11 Tant Animalia:

skriven

Waow!

Så coolt!

Gillade alla nyanserna skarpt!

Snacka om höst-fin!

Kram, Jenny

12 Anna´h:

skriven

Såå häftigt !!



Precis dom färgerna har jag tänkt lägga i mitt trassel till barr på Onsdag när min kära frissa ska få göra en välbehövlig höst - make over !!



KRAM KRAM

Kommentera här: