Före och efter

Så här hemskt har det sett ut på vår bro i sommar.



Jag gillar inte att städa men jag hatar när det är stökigt.

A brukar ha en lång startsträcka när han ska göra något, men när han sätter igång går det snabbt.



Numera ser det ut så här och jag är nöjd och glad.
=)



Tänk vad bra att man kan gömma saker bakom dörrar.
1 My:

skriven

Jag är hemma igen, hoppas allt är bra med dig! Kram

2 Lillaviola:

skriven

Precis som jag tänker när jag inte vill vis hur det ser ut i mina garderober....;-)



Snyggt blev det, hälsa "guben" det

3 Ellen:

skriven

haha,,, ja det är alltid bra att kunna stänga dörren och slippa se eländet =D

4 Carina:

skriven

Sim sala bim så var det borta...härligt att kunna gömma :)

Din nattlampa skulle jag gärna vilja titta närmre på ;)

5 Ann:

skriven

Det som inte syns finns inte:))



Kanon! Hur gör vi?

6 LillaNisse:

skriven

Snyggt jobbat, men du gav väl order till A att göra det.



Kram

7 synne:

skriven

Tänk att en dörr kan vara lösningen på så många problem....

Smart ide.

Den ska jag visa för maken hehe.

Kram Synne.

Kommentera här: