En ledig onsdag

Som vanligt när det är en ledig dag så är att-göra-listan lång.
Idag ska jag:

* Plocka enris och rönnbär till mamsen
* Hämta tågbiljetter
* Köpa frimärken
* Mysteryshoppa på två ställen
* Hämta medicin åt den nyopererade hunden
* Handla så vi kan fylla kylskåp och skafferi
* Klippa mig
* Ringa och kolla våra djurförsäkringar
* Ansa kroppen från oönskad hårväxt
* Fixa mina naglar
* Byta i kattlådorna

Förutom allt "det vanliga" görat då....
Ibland är det baske mig lättsammare att vara på jobbet...
;)



Vad händer hos er idag??


Glöm inte att rösta!!
BloggRegistret.se
1 jannica:

skriven

JAG NÅR BRA:d

2 Söderlund:

skriven

Haha oj, ja du har lite att göra med andra ord?! ^^

3 Tina:

skriven

Jisses...de är full rulle hos dig med!!

Ha en bra dag!

4 L:

skriven

rösta på vadå? :O

5 Dress Like a Princess:

skriven

Ååh skönt å va ledig! :)

6 My:

skriven

Oj då har du fullt upp! Ha en jättebra dag!

7 Jeanette:

skriven

En hel del att göra ser jag!

Ha en bra dag i alla fall, och hoppas du kan ta det lugn framåt kvällen och känna dig nöjd med allt du åstadkommit!

8 C a m i l l a:

skriven

Hej! Vad kul att ni ska till Gävle i helgen. :) Resturangtips... ja, ska ni bara gå ut och äta eller kombinera krog/pub och mat? Det sistnämnda ska ni i så fall gå på Helt Enkelt (alldeles vid Rådhuset), där har de got mat och bra mingel kvällstid. Om ni ska äta... oj, det finns massor. En god italiensk restaurang en bra bit upp på Söder (vid ICA Söder), en indisk och en turkisk restaurang längst ned på Nygatan mot konserthuset till. (Har själv bara testat den indiska). Greken ligger också på Nygatan, strax bakom arbetsförmedlingen, de har också jättegod mat.

Hoppas ni får en mysig Gävle helg! Har ni oturen att behöva besöka akuten måste ni fråga efter mig, jag jobbar där i helgen. =)

Kram!

9 soffie:

skriven

vabbar med Nellie idag med,imorse hade hon 38 så imorrn blir det jobb å dagis igen.

hoppas du får en bra dag...

10 Tessan:

skriven

Oj vad din lista var lång! Själv är det jobba som gäller, och efter det så måste jag rensa upp den sista svampen som jag inte hann med igår. Skulle behöva slänga mig upp på hästryggen också ikväll innan mörkret faller på. Ha en fin dag!

11 Lizaloop:

skriven

gäsp, blev trött av att bara läsa det!

12 Linda:

skriven

Jösses... du kommer ju stupa i säng i kväll. SKulle vara glad om jag hunnit hälften!

13 Åsa.S:

skriven

Ledig och ledig... ;)

14 LillaNisse:

skriven

Jobba, jobba och jobba, ska väl försöka att blogga lite och sen efter jobbet försöka att umgås med vänner...



Kram

15 matte:

skriven

ja där har du lite att bita i ;)

hoppas du hinner med att ha lite ledigt också!

ha de!

16 Sarah:

skriven

vill också klippa mig:o



ha en bra dag

17 lena:

skriven

Det kan man snacka lista:)Här blir det bara att försöka att göra sitt jobb:Ha det fint ,kram lena.

18 Nilla:

skriven

Japp det är kul att se att inte bara min lista är lång kram på dej

19 Qristall:

skriven

Ja de där listorna är alldeles för långa!

Det tog lite tid men men även mannen har smält nu :)

20 Carina:

skriven

Klarade du hela den listan i dessa klackar har du gjort det bra ;)

21 Maria:

skriven

Oj då, fullt upp på din lediga dag.

Jag har sovit varit ute i skogen, fikat på berget & ätit middag hos grannen.

Nu soffan!

22 Tant Animalia:

skriven

Vilken energi du har....

Jag ska göra.....just ingenting mer än det allra nödvändigaste....mår inte bra just nu..

Kram, Jenny

23 Nina:

skriven

Lediga dagar brukar ofta vara lika fullproppade som alla andra dagar.

24 Lena:

skriven

I dag har jag fyllt hydralolja i traktorn, servat pressen, pressat halm, kört hem halm och kört upp halm till tjurarna... Allt har kretsat kring bondeguldets gula rest ;)

25 synne:

skriven

Här händer det inte nått just nu alls. Bara slappa och kura i kvällsmörkret.

skönt det med.

Kramen på dig och tack för mailen.

Synne.

Kommentera här: