En ledig dag

I dag är jag ledig men vaknade såklart tidigt.
A har börjat snarka som sjutton!!!
Jag som knappt vaknar om dom spränger en bomb utanför fönstret vaknar nu ofta av hans oljud.
=(
Han har alltid snarkat, men då har det varit "till och från" , nu är han som en mistlur mest varje natt.



När jag tittar ut genom fönstret så ser det riktigt höstruskigt ut.
Men enligt väderkartan ser det ut att kunna bli en fin höstdag igen.



Min plan för dagen är städning.
Ingen favoritsyssla men nu är det ett måste...

Men först ska jag krypa tillbaka mellan lakanen en stund och läsa min bok.
Lilla Fröken Mu får vänta med frukosten en stund till.

BloggRegistret.se

Jag blir glad om du röstar!!
;)
1 Gabbi:

skriven

Morning söt...

Hahaha...jag störs varje natt av J snarkningar...hur fan kan han med att sova själv i det oljudet??

Städa...de gjorde jag i helgen..i dag e de jobb som gäller...trots att jag mår illa...å magen e i olag...

Ha en fin ledig dag, vännen...

Kram

2 Tina:

skriven

De är jobbigt med de som drar timmerstockar, oftast så är de heller ej utvilade ..svärfar provade Breath right är en sorts nästejp som idrottare anväder det skall visst öka luftflödet i näsan..men det kanske inte funkar på alla.. men värt ett försök.

ha en bra dag!

3 Nettan:

skriven

Jag vaknar av allting nu för tiden så det blir inte så många timmar som jag sover per natt längre.

Skitjobbigt. Tur att man kan ta sig en snarkis på dan när man behöver.



Ha en bra dag !

4 Mia:

skriven

Har du också sån sänglampa????????????

5 Nilla:

skriven

Morron

Tack han e söt lillkillen

6 C a m i l l a:

skriven

Å, visst är det jobbigt med snarkande karlar... min snarkar emellanåt, men nu har det varit tyst ett tag - så jag har fått sova skönt. Ibland måste jag smita över till vårt extrarum och lägga mig där om det är för drygt.

Snygg lampa... hi hi... =)

Ha en fin dag! Städa lugnt.

7 Madeleine:

skriven

God morgon! Har oxå en karl som drar timmerstockar o ibland låter som en kalkon =), tur att man har en soffa man kan ligga på. Jobbar kompisen som jag skrev om gör allt tvärt emot på jobbet, kör sitt eget räjs, låter inte de dementa få ta det lugnt mm om du förstår vad jag menar. Ha en underbar ledig dag. Själv ska jag jobba ikväll, ledig tors, fre sen jobbar jag hela helgen 2st delade turer :(. Kram Madde

8 Åsa.S:

skriven

Jag skall städa, tvätta... kanske packa lite. Jobbar i kväll.



Hoppas du får en fin dag!

9 Lillaviola:

skriven

Min röst du fick, det sa bara klick!



Hmm den lampan har jag inte stött på...får kolla i IKEA katalogen igen=)

10 Nejas:

skriven

Godmorgon, var tråkigt att du ska behöva vakna tidigt när du väl är ledig :( hoppas du får en bra dag iaf :)

11 Tant Animalia:

skriven

asgarv

Var hittar du alla roliga bilder ?

Det behövde jag...Få skratta lite !!

Gott och höra att man inte är ensam om att ha sömnproblem pga karlar som väsnas....

Ibland blir det soffan....för meeeej!

Kram och ha en bra dag! //Jenny

12 Ellen:

skriven

lampan på bilden längst ner var ju lite snajsig,,, hahaha

13 synne:

skriven

Ingen dålig sängbordslampa det där hehe....

Maken genomgick en snarkoperation för några år sen. Gissa att det är skönt och tyst på nätterna nu.

Han mår bättre själv med. Får sova på nätterna och vaknar pigg.Han slutade andas när han snarkade og det var inte alls så bra.

Så säg till A det. Livet blir så mycket skönare.

För bägge två.

kram på dig.

Synne.

Kommentera här: