Det gör mig glad

 Ann skrev ett inlägg i sin blogg för någon dag sedan om hur man reagerar när man får komplimanger, och hon kom med uppmaningen "SUG ÅT ER"!
I dag när jag öppnade min blogg så hade jag fått två härliga kommentarer som verkligen gjorde mig glad och dom tänker jag "suga åt mig" av.

Den första var från TantAnimalia.

Om jag vore ett djur skulle jag vilja vara FRI i första hand....och bo hos DEJ i andra hand!
Tycker du är värd en "KO-lossal massa rosor för ditt varma djur-hjärta.


Den andra från Anna´h


Har sagt det förut & säger det igen : Din blogg e´beroendeframkallande , på ett mycket positivt sätt = )) !

Det är klart man blir glad när man får så här fina komplimanger.
Dessa ord ska jag bära med mig idag.


 



1 matte:

skriven

Ja det är bara att suga åt sig:D

ha en härlig fredag!

2 Nina:

skriven

Japp, du är värd en KO-llosal massa rosor för ditt varma djurhjärta. Sug åt dig!

3 Peter PC Carlsson:

skriven

Det är viktigt att suga åt sig av det som är bra, positivt och stärker. Det negativa har vi allt för lätt att ta till sig ändå

4 Ann:

skriven

Vad KUL att höra!

5 Ann:

skriven

Vi har kalas för Tobbe som fyllt tio och Pontus som fyllt 18.På söndag går kalaset av stapeln.DÄrav storbak!

6 Maria:

skriven

Ja vi är ju dåliga att ta emot en komplimang. Ex nån säjer man har en snygg tröja Men den här gammla svarar man istället för. Vi är rätt knäppa. Nä precis som du skriver Sug åt er. Jag kan säja att jag gillar alla dina vackra bilder du knäpper.

Tjing

7 Mia:

skriven

Med all rätt bär du det med dig! Inte bara idag... :-)

8 Inger Maryissa:

skriven

Vilken så fin friendship bild.

Och ja visst ät det härligt med komplimanger och uppmuntran.

det blir man ju mycket glad över och värmer i själen.

Ha det så gott

9 Åsa.S:

skriven

Vad kul med sådana kommentarer!!!

10 Pialotta:

skriven

Visst blir man glad för goa kommentarer.. det där får jag många och var gång så klappar mitt hjärta av glädje..

Ha de gott

11 synne:

skriven

Jamen dom stämmer ju :D

Kramen vännen.

Synne.

12 Tant Animalia:

skriven

Åh, vad jag blev glad att jag gjorde dej glad....båda är vi glada!!!

Bättre kan det knappast bli?

Hur mår "Lilla Mu?

Kram och ha en go lördag!

Jag ska försöka (trots spöregn...Hrmpf!)ta mej till marknad i dag....Gubben jobbar och jag är uttråkad, så jag tänkte åka till "BACKAMO" på "BONDENS DAG"...marknadskarameller, brända mandlar, marmelader, stickade tofflor, hästar, traktorer, bohuslänska mat-specialiteér att mumsa på som "Brynost", "Äggost" och naturligtvis...tunnbröd!



Drar nog på mej "stora bus-jackan" och trotsar väder och vind...synd om alla utställare om alla blir hemma denna rusk-dag!

...Och äta brända mandlar kan man oavsett väder!!

Ha en skön lördag...jag snor med mej "Ljuset" och din text här ovan till min blogg åxå....

Kram, Jenny

Kommentera här: