Dags att byta



Så här vita och fina är arbetshandskarna när dom är nya.



Dom här slängde jag bort idag.
1 lena:

skriven

Du jobbar hårt ser jag på hanskarna:)Jag får se om det blir på mina nya naglar om dom fastnar på bild hehe:)Kram lena.

2 LillaNisse:

skriven

Ett bevis på att du använder dom.



Kram

3 Ann:

skriven

Kul med tjejhelg:))

4 Angelica L:

skriven

Verkligen fin blogg :D

Ha en fin helg!

Kram

5 Tina:

skriven

Det syns då att du har jobbat på bra ;)

Lycka till med lådan...godast dan därpå..som allting annat.

6 Kattis:

skriven

Eftersom jag är lite trött nu så avundas inte dig som ska jobba.

Fast du är väl jättepigg.

Ha det gott!

7 Maria:

skriven

Det har gått hårt åt handskarna ser jag.

Hoppas det går bra att jobba i natt & att du får en härlig helg sedan.

8 synne:

skriven

Så där blir makens med efter ett par dagar i lastbilen.

Undrar varför de måste göra arbetshanskar vita?

Ha en fin kväll nu.

Kramen på er.

Synne.

9 Tant Animalia:

skriven

God söndag förmiddag!

Hehe...har också ett "gäng" med såna handskar utspridda på gården....



Det går fort att få dom sådana för oss på landet!

Men viktigt att skydda sina händer dock...så det är utmärkta önskeklappar till jul!



Sen tycker jag att dom har en förmåga att försvinna??? Speciellt EN åt gången???



Kram, Jenny

Kommentera här: