Dags att betala...

...för att jag gick hem tidigt igår och njöt av det vackra vädret.
Men det gör inte så mycket, något dök upp igår som gjorde att jag ändå måste till stan idag för att handla lite "specialgrejor".
Berättar när allt är klart.
;)



Vad ska ni göra idag?

Nu är det ny månad igen så nu "fiskar" jag efter din röst:

BloggRegistret.se
1 Ann:

skriven

God morgon!

2 Åsa.S:

skriven

Det låter spännande... hoppas du får en fin dag!

3 Gabbi:

skriven

Morning honey!!

Nu blir jag nyfiken..:

Ktram

4 Nettan:

skriven

Godmorgon !



Ha en jättebra dag !



kram

5 My:

skriven

Nyfiken blev jag med! SÖt häst :) Jag pluggar och gör en massa nytta idag..

6 Annelie:

skriven

Inte så mycket matnyttigt måste jag ju erkänna.

Så nyfiken jag också blev nu då =)

7 christel:

skriven

Alltså, vinner man något på bloggregistret? Trycker var gång du uppmanar men vad händer igentligen?

Hade en sådan på min gamla blogg men fattade inget då heller;)

8 Helena:

skriven

Har vart på sjukan mest hela dagen med sonen. Men nu är vi hemma och allt gick bra. Nyfiken jag blir....

9 synne:

skriven

Nu blev jag väldigt nyfiken måste jag säga....

Söt ko på bilden.

Kommentera här: