Upp och ner

Livet går verkligen upp och ner.
I går kändes allt på top, idag fick vi reda på att någon som står oss nära har "ställt till det" rejält för sig...
Önskar man kunde förstå och hjälpa men det är svårt att veta vad man ska göra.....
Jag hoppas verkligen att personen det gäller förstår att vi finns här och att vi vill hjälpa om vi kan.

1 Carola:

skriven

Du är snäll du..själp bara inte...

2 Åsa.S:

skriven

Ha det så kul i kväll!!

3 My:

skriven

Livet går verkligen upp och ner!

4 Nettan:

skriven

Ja, det är inte lätt att veta ibland hur man ska hjälpa vissa personer som hamnat i kläm.

Och för personen som råkat hamna i kläm har det nog svårt i börjat att ta emot hjälpen också.

(från en som själv har gjort en stor tabbe i mitt liv och inte vetat hur man ska ta emot hjälpen som står och väntar utanför dörren).



Hoppas i alla fall att det ordnar sig för personen i fråga och allt går bra.



kram

5 Sandy:

skriven

Ja du förstår ju vad jag menade i min blogg.. usch det känns så jobbigt. Ringer till er imorgon, jag ska också ut med två från jobbet ikväll. Kram!!!

6 Fia:

skriven

Det kan blixtsnabbt hända saker som totalt förändrar livet. Det är ofta svårt att veta hur mycket man ska höra av sig när folk har fått bekymmer, men risken är nog inte så stor att man hör av sig för mycket.

7 Synne:

skriven

Tänk vad jag skulle vara glad om jag hade en närstående som dig och A.

Kramen på er.

Synne.

Kommentera här: