Sevärd dokumentär

Jag har precis tittat på K-special på webben. Det var avsnittet "Berny Blue" jag tittade på.


I sin självbiografiska debutbok "Vingklippt ängel" skrev Berny Pålsson om sin kamp mot drogmissbruk och psykisk sjukdom. Hon blev en kultperson bland många ungdomar. Här får vi följa hennes vardag efter debuten när hon söker hjälp för sitt missbruk och kämpar för ett bättre liv.




Se den!!!

1 Mela:

skriven

Titta in på min blogg om du har lust! :)

2 Maria:

skriven

Jag har haft aningar om att nåt är på väg att hända i förväg tidigare...

3 Carina:

skriven

Hmmm den vill jag gärna se...vilken kanal är det på ?

4 Nina:

skriven

Jag har läst Vingklippt ängel... tyckte att det var en förskräcklig bok... just för att den var så deppig. Stackars kvinna som har det så besvärligt. Jag led med henne genom hela boken.

5 soffie:

skriven

låter mycket bra,tack för tips,

gokväll

6 Mija:

skriven

En bok för mig alltså?? :)

7 Mia:

skriven

Tack för tipset! L

8 LillaNisse:

skriven

Tadk för ytterligare ett tips.



Kram

9 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Tack för tipset! Skall kolla det!



Kram Sus

10 Synne:

skriven

En bra bok med andra ord.

11 Synne:

skriven

Blev fel. menar film :( Har svårt med konsentrationen just nu. Tappat en plomb så jag har tandvärk....

Kommentera här: