Min favorit...

Foto: TV4

...är såklart den härlige hästbonden Peter.
Jag har en favorit bland hans killar också, ska bli spännande och se om jag får rätt.
1 tess:

skriven

Du har inte dåligt med kategorier, har du skrivit i alla minst två gånger? :)

2 Ann:

skriven

God morgon! Nej inte hört något ännu!

Ska se Bonde söker idag då jag missade igår pga föräldramöte..

3 Gabbi:

skriven

Morning honey...

Han e min favvo med..så mysig!!

Synd bara att han e lagd åt andra hållet....annars hade jag fan knipit honom....Hahahahahaha

Ha bästa dagen!!

Kram

4 Lillaviola:

skriven

God morgon!



Inte ett avsnitt har jag följt,jag har inte ro i kroppen för dessa program. Men mat-tv ser jag gärna.



Hej svejs så länge

5 A:

skriven

God morgon =)

Jag ser inte det... Är trött på datingprogram....



Ha en fin dag...

Kram

6 Tina:

skriven

Ja jag rodnar varje gång jag ser programmet ,,att jag nästan sjunker under soffan;)

Ha det gott

kram

7 Lena:

skriven

Jag gillar också Peter, sen gillar jag den äldre bonden som har en tjej från sundsvall med sig, har inte tittat på programmen tidigare men hoppade till i soffan i går och tjoade "men det är ju hon, en konkurrent från dressyrbanan" :)

8 Åsa.S:

skriven

Han "med ögonen" gissar jag på! =)

9 Eva:

skriven

Har inte hunnit se det där än, men man kanske skulle kika nästa gång.

10 kicki:

skriven

Ja visst är han mysig han hästbonden Peter, jag har också mina fnderingar på en speciell kille, skall bli roligt att se vad långt han går...kramen på dej..

11 matte:

skriven

Han är min favorit också!

12 Ulrika:

skriven

Kan bara instämma..han är en riktig goding =D

13 Mia:

skriven

DET ska bli spännande att se om du har rätt...L

Jag har inte nån "känning" riktigt än...:-)

Kommentera här: