Ett kort avbrott

Det blev uppehåll i regnandet en liten stund, vi hann gå ut och pyssla på lite på gården, men det blev ingen lång stund.
Det är helt klart gummistövel-väder idag.



Det har regnat så mycket så nu är maken mättad, det börjar samlas stora vattensamlingar överallt.



Jag tycker det räcker med regn nu men vi har några här på gården som verkar nöjda med regnandet.




BloggRegistret.se
Rösta gärna!
;)
1 Plogflickan:

skriven

Ja jag är oxå nöjd med regn, det räcker nu.

2 Ann:

skriven

Jadu idag är det inte något bra väder direkt!

3 Mckan:

skriven

Det regnar som fan här med...inte så kul !!



Ha det bra

4 Anonym:

skriven

Godagens! Kikar in:) Fin blogg!

5 My:

skriven

Absolut gummistövelväder! Jag har lyckats undvika regnet men det var rena turen...Ha en go kväll!

6 Tant Animalia:

skriven

Götapetter, vad det har regnat hos Er!

Förstår verkligen att ankorna tycker att det är ett underbart väder....Haha!

Dom e väl för goa?



Apropå gummi-stövlar....det var ju det jag skulle köpa! Här har det inte regnat speciellt mycket så jag har visst glömt att jag behöver ett par nya, UTAN extrahål i....Hehe!

Hej hopp i vattenpölarna! //Jenny

7 Tina:

skriven

Vi har haft relativt bra väder...men inge regn!

8 LillaNisse:

skriven

Vilket skitväder, tur att man jobbar inomhus...



Kram

9 Trolda:

skriven

Visst är Ankor "ena riktiga söl-grisar" =D Och charmiga, och så gulliga...Tur att NÅGON gillar regnet iallafall ;-)



Trolda - godkväll!

10 vivan:

skriven

Japp...nu räcker det..vill ha sol...igen..kanske till helgen??? kramiz;)

11 Kattis:

skriven

Hallå!

JA, det var väldigt vad det regnade idag.

FAst det var lite mysigt att höra smattret mot fönstret.

Ha en trevlig kväll!

Kram

12 A:

skriven

Vilken tur att du undrade vad för sås jag menar för då upptäckte jag att jag lurats =O Heheh... Vet inte var jag fick det ifrån att det var aprikos. Det är mango-ananas sweet chilisås som jag köper i glasflaska. Go-tan tror jag märket heter. Den är jättegod =)

13 Synne:

skriven

Regn och åter regn. Men det är ganska ok tycker jag.

Jag gillar det.

Din vattenpöl med fåglarna är så läcker.

Kramen synne.

Kommentera här: