Din är dagen, 14 oktober

Om man aldrig blir rädd eller generad eller sårad, betyder det att man aldrig tar några risker.
Julia Soul


Att vara rädd, blyg eller sårad hör till här i livet. Om man försöker slippa från alla svåra känslor så går man också miste om många fina upplevelser.

Vad kan jag försöka mig på igen idag som jag misslyckades med igår?


1 llLena:

skriven

Det där var så bra:)

God natt, kram lena.

2 Camilla:

skriven

Det där är precis vad jag har gått och brottats med mig själv sista dagarna. Ska jag låta mig själv bli sårad och vi mig ansiktslös elelr ska jag sejfa? Känns lite som att jag råkade läsa det här just nu, var en spark i röven om att våga..

Fina ord du skriver tycker jag:-)

3 Jeanette:

skriven

Mycket bra mening bakom de orden! Måste komma ihåg dem när jag behöver dem!

Sov gott!!

4 A:

skriven

Så sant.....



Sov gott vännen...

Kram =)

5 Ann:

skriven

God morgon! Pojken som tog sitt liv gick i nian!

6 Gabbi:

skriven

Morning honey...

Så vackert skrivet...

7 Kattis:

skriven

Godmorgon gumman.

Jag brukar tänka: 5 saker jag har gjort bra idag och 2 saker jag kan göra bättre i morgon!

Ha en skön dag!

KRam

8 Ulla:

skriven

Kloka ord en tidig onsdagsmorgon! Ha en skön dag!

9 Tina:

skriven

Godmorgon hoppas du får en bra dag!

10 C a m i l l a:

skriven

Hoppas din onsdag blir riktigt bra!

Kram!

11 Plogflickan:

skriven

Att vara rädd ibland öppnar nog sinnena lite!



Ha en fin höstdag!

12 matte:

skriven

Vilka kloka ord. Tack för dem:)!

13 Jenny:

skriven

-Tvätta min bil?

Den planen misslyckades igår totalt...



Förlåt...jag förstår vad du menar, och det var så himla bra text....tänkvärt!

Ha en go onsdag! Kram, Jenny

14 Synne:

skriven

Så förnuftiga ord.

Kram mig.

Kommentera här: