Badanka





"Eftersom matte inte har någon damm åt mig så tar jag väl hundarnas vattenskål då".
1 Jenny:

skriven

Haha! Dom e väl för goa, eller???

Inga höga krav hos ankor inte....



Äsch! Mest less på att det ska "läggas sej i", om Lyricans jäkla biverkningar.

Jag har ju för fanken inget val att leva utan värkmedicin och med denna nya omtalade medicin så ska det kommas med pekpinnar och så. ( en fördel är ju att jag redan kunnat sluta med 2 andra starka piller..., som för övrigt hjälpte dåligt...)

Blev visst LIIIITE irriterad när man ser att man är omnämnd i annans blogg och det dessutom skrivs till "Fråga doktorn" i TV för att få höra "expertisernas syn på denna lyriska medusin"...

Har man deeutom redan "sågat någon annans piller jämns med fotknölarna", och inte själv vill befatta sej med pillerna , så tyckte väl jag att man kunde ägna sej åt att skriva om sitt "eget liv"...



Alltså inget allvarligt, men när man får för många "syrliga kommentarer"...Ja då blir man lite förb...ad...



Ha det mys och glöm inte ge voffsingarna nytt vatten!

Kraaam, Jenny (-:

2 Jenny:

skriven

TACK för energin föörresten!

Ska nog ta en vals med dammsugaren här, ser jag!

Hej!

3 Gabbi:

skriven

Hahaha...alla sätt e bra utom dom dåliga!!

Hur e de med vovven? Piggare?

4 llLena:

skriven

hehe!

Vad gulligt det ser ut:) kram lena.

5 Nettan:

skriven

Va sött !

6 Tina:

skriven

Men gud så gulligt..Man tager vad man haver:)

Ha det så gott..o slit inte ut det i städet.

7 Carina:

skriven

Vilken sköning :D

Vi hade en sådan där lekbåt i plast som vi grävde ner lite grann...där trivdes våra ankor att plaska i.

Tror jag ska göra ett litet inlägg om våra ankor så du får se dem ;)

8 Inger Maryissa:

skriven

Men, vilka kul bilder.

Måste vara roligt att ha alla dessa söta djur omkring sig.

Kram

9 Annelie:

skriven

Va gulligt =)

10 Synne:

skriven

Alla sätt är bra utom de dåliga :D

Kommentera här: