Utmaning

Jag har blivit utmanad av Gabbi att lägga ut bild på den mannen respektive kvinnan jag tycker är vackrast i mina ögon!!
So here we go...

Det finns många snygga män men alla har inte "suget i blicken" som Mads Mikkelsen har.....



När det gäller vackra kvinnor så tycker jag att Meg Ryan är en av dom vackraste, så naturligt vacker och charmig.




Nu vill jag gärna se era snyggingar.
;)
1 ♥Blondiie♥:

skriven

snygg meg var på det kortet....

ha efn in fredag=)

2 Tina:

skriven

Aha...vi får se vad jag kan klura ut...

3 tess:

skriven

Han jobbar i vården.. så på ett sjukhus har de de så hrm... ha ha ha... //Tess

4 Maria:

skriven

God kväll :-)

Hoppas du får en härlig fredag kväll !

Kram Maria

5 Tina:

skriven

Nu är utmaningen klar!....

6 my:

skriven

Håller med dig fullt! Ska nog lägga ut mina såsmåningom :) Ha en skön kvälL!

7 Ellen:

skriven

oj,, min blogg är ju bara för katter och sånt, men jag kan skriva vad jag tycker ! Hmm, kvinna är lätt Angelina Jolie,,, men man,,,, oj vad svårt,,, finns ju så många snyggingar, men omman får välja helt fritt så tyckte jag nog Heath Ledger,,,, fast han är ju tyvär avliden,,,, men jag säger honom ändå,,, hans leende fick mig att smälta ihop till en lite pöl !

8 Ellen:

skriven

edit!!! Nu levande säger jag nog Johnny Depp !

9 Carina:

skriven

Johnny Depp tänkte även jag på som ovan...men jag gissar att kön är lång om honom.

Tjej? vet inte riktig... Shakira är väldigt läcker.

Kommentera här: