Frågor och svar

Min vän Jenny ställer följande frågor i sin blogg och det är klart att hon ska få svar.
=)

1./ Vilket föredrar du....BÖCKER ELLER TV?

2./ Lyssnar du på radio/musik medan du BLOGGAR ?

3./ KLAGAR någon hemma hos Dej på att Du BLOGGAR för MYCKET? Vem i så fall?

4./ Har du träffat någon (på riktigt) som Du lärt känna via Bloggandet?

5./ Bloggar du oftast på MORGONEN eller KVÄLLEN?

6./ FÖREDRAR du "lite mer privata" Bloggar,

eller SÖKER du dej till Mat, inrednigs eller liknande bloggar istället?

7./ När (vilket år) började Du BLOGGA ?

8./ Har Du "dåligt samvete" om Du inte "hinner med" Dina BLOGGVÄNNER en dag?

9./ Känner Du det någon gång som en "press" eller plikt, att BESÖKA dina BLOGGVÄNNER ?

10./ Känner Du oftast STRESS eller AVKOPPLING vid själva Bloggandet?

Här kommer mina svar:

1. Jag gillar BÅDE böcker och tv...för mig utesluter inte det ena det andra.
2. Ibland lyssnar jag på musik när jag bloggar men oftast föredrar jag att det är tyst.
3. A kommenterar bloggandet ibland men oftast är det med glimten i ögat han gör det.
4. Jag har inte träffat någon "live" ännu men jag hoppas det blir snart.
5. Det beror på, är jag ledig kan det bli på morgonen men om jag jobbar blir det på kvällen.
6. "Lite mer privata" bloggar är mina absoluta favoriter men jag har två mat-bloggar som jag läser också.
7. Den 24 mars 2009 har jag bloggat i två år.
8. Nej, dåligt samvete har jag inte.
9. Jag VILL besöka bloggarna varje dag men ibland hinner jag inte, då uppdaterar jag mig i efterhand.
10. Helt klart avkoppling!!


1 Anonym:

skriven

Hej







ser du är med i min tävling på www.enlitentax.blogg.se



du har glömt klicka på banners därför jag skriver



mvh emma

2 - Jack -:

skriven

snygg blogg ;)

Hur mås det annars ? ;)

3 Mickan:

skriven

Undrar bara om det är du som har gjort headen (eller vad det heter) i din blogg. Alstså usteendet i bloggen, gillar det och undrar i fall du kunde gör min (om det nu är du som har gjort den) Kram

4 Jenny:

skriven

Tack, gulliga du!

Tyckte bara det var lite roligt att göra en alldeles egen "marknadsundersökning", om detta kvinnornas "gissel"...haha!

Kramiz!!!!!// Jenny

5 Maria:

skriven

Hoppas du har det bra vännen...

Må så gott !

6 Synne:

skriven

En kul frågestund.

Känner igen mig i det du skriver.

Ha det gott vännen.

Synne.

7 Annelie:

skriven

Va roligt att få ta del av.

Kommentera här: