Tv-soffan



Tänk att det kan vara så skönt att lägga sig framför tv:n efter en arbetsdag....
1 soffie:

skriven

hoppas du får en bra kväll,

2 LillaNisse:

skriven

Visst är det skönt, men jag har så lätt att somnaom det är för skönt....ha en bra tv-kväll i soffan då...

Kram

3 Anonym:

skriven

ja visst är det skönt att slappa efter jobbet antingen framför tvn eller datorn...

4 Maria:

skriven

God kväll !

Det ska jag strax göra..

Hoppas du mår bra ?

Kram

5 Tina:

skriven

Jepp jag håller med dig..är helt slut...både i kroppen o huvudet!

Vädret gör inte saker bättre.

Ha det gott kram!

6 Lillaviola:

skriven

Jag diskade min tallrik, hunden tog de 3 andra...

Vi hjälps åt i den här familjen;-)

Ingen blir arbetslös, bra va?

7 Lillaviola:

skriven

Jag diskade min tallrik, hunden tog de 3 andra...

Vi hjälps åt i den här familjen;-)

Ingen blir arbetslös, bra va?

8 Åsa.S:

skriven

Visst är det skönt... fast nu har jag t.o.m redan krupit ner i sängen. Bloggar här, tvärt emot mina principer ;)

9 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Ja det är jätteskönt att ligga i soffan efter jobbet!

Tyvärr har jag fn väldigt ont i ryggen/svanken så soffan är ingen höjdare just i dag! Men en stund åt gången går bra!



Kram Sus

10 Synne:

skriven

Visst är det mysigt med en liten höneblund i soffan efter jobbet.

klems mig.

Kommentera här: