Törnrosa



Vi såg den andra Varg Veum-filmen igår, dom är sevärda dom här filmerna.

Varg Veum får i uppgift att hitta den 16-åriga Lisa och hennes pojkvän Peter som rymt hemifrån. Han hittar Lisa i Köpenhamns horkvarter och Peter hittas mördad på ett hotellrum. För att hitta mördaren måste Varg gräva djupt i de två familjernas förflutna, ett förlutet fyllt av lögner och mörka hemligheter...

1 ♥Blondiie♥:

skriven

måste se dom! alla säger dom är så bra!!

2 Nettan:

skriven

Låter spännande, måste ta och titta på den tror jag. Tack för tipset:-)



Sov gott!

3 Pernilla:

skriven

Låter som filmer i min smak. Ska lägga dem på minnet.

/P

4 Sandy:

skriven

Dom är bra men han är lite för självgod Varg tycker jag:)

5 Synne:

skriven

Gillar du Varg Veum kan jag säga att det finns massor av böcker med honom. Han som skriver böckerna heter Gunnar Staalesen. En mycket bra författare kan jag säga.

Har läst massor av hans böcker.

Kram.

Kommentera här: