Ledig dag?



Tänk att det alltid ska finnas städning att städa, tvätt att tvätta, blommor att vattna, kattlådor att rengjöra, papper att gå igenom, samtal att ringa så fort jag har en ledig dag....

Tack och lov så kan man samla kraft i bloggen mellan arbetsuppgifterna.

Tack för att ni finns!!!

1 Nettan:

skriven

Hur väl känner man inte igen det där?! Fast jag jobbar hemifrån, så det smyger sig på mest varje dag tycker jag.



Tack för titten och kommentaren i min blogg.

2 Annelie:

skriven

Ja det är väl typiskt att man aldrig bara kan få vara, utan några som helst måsten.



Ha en himla go fredag iallafall!

3 Carina:

skriven

Härlig värre är det med bloggen när orken till att städa inte ens finns...men jag ska nog suga av golven nu iallafall :/

4 Vaniljis:

skriven

Ha en trevlig kväll! Snygg bakgrund!

5 C a m i l l a:

skriven

Usch, jag känner igen mig. Hur man än städar och plockar finns det alltid mer kvar att göra... Bläää!

Hoppas du får en lugn och skön, fin helg nu!

KRAM!

6 Nina:

skriven

En dags ledighet från jobbet... är bara en dags ledighet från jobbet.



Resten av livet pockar på, trots ledigheten. Synd det!

7 LillaNisse:

skriven

Som vanligt har du häcken full när du är ledig...

Kram

8 Bim HD:

skriven

Hm, orkar man städa? ;)

Orkar man blogga? :P

Nja, man tar det man orkar när och om det funkar, kanske... :)

Må så grankott...

Kommentera här: