Klirr i kassan


Idag är jag egentligen ledig men ska in på ett möte på jobbet nu kl 13.00.
Övertid alltså!
=)
Jag uppskattar mina lediga dagar VÄLDIGT MYCKET men den här tiden på året är det inte fel med lite extra "klirr i kassan" heller.

Jobbar ni ofta övertid?
Eller värdesätter ni ledigheten mer än pengarna?
1 Nilla:

skriven

Hej du

Det går i vågor ibland jobbar jag mer än mindre jämt och i bland är det lugnt....ha det bra

2 lena:

skriven

Förr var det så att man tänkte mycket på pengar.

Men nu är det ledighet som jag värdesätter mest.

Kan ju vara så att man har kommit upp lite i åren hehe!!

Ha det fint, kram lena.

3 My:

skriven

Jag jobbar så mycket jag bara kan...har alltid gjort. Är nog sugen på pengarna! :)

4 Annelie:

skriven

Om jag hade ett jobb skulle jag gärna jobba extra så här till jul =)



Ha en fin dag!

5 Tina:

skriven

Jag värdesätter nog ledighet framför pengarna...men just nu blev de mycke utgifter.. så då skulle de nog sitta fint med lite klirr.....

Kram!

6 Jeanette:

skriven

Oftast värdesätter jag ledighet framför pengar, men det är ju inte kul att behöva vända på kronorna heller, så det är inte alltid så självklart...

Ha det!

7 A:

skriven

Jag jobbar bara extra om någon kollega behöver vara ledig. Värdesätter fritiden och tiden med barnen mer än pengar.....

8 Vaniljis:

skriven

Jobbar exakt så mycket som jag får tjäna. Förr jobbade jag aldrig extra om det inte var storhelger med MYCKET OB. Det ska vara värt att gå dit. ;)

9 Margaretha:

skriven

Jobbar en hel del "övertid" men det beror på att jag normalt alltid är ledig på onsdagar....

Gott att ta igen tiden nu när det blir långhelg vid jul....

Kram

Margaretha

10 soffie:

skriven

jag jobbar 80% så om det finns chans för lite extra tar jag det gärna fast jag tar för det mesta ut det i komp!

må gott å hoppas mötet gick bra!

11 LillaNisse:

skriven

nej, ingen övertid alls, som tur är...



Kram

12 Mia:

skriven

Det har ju blivit en del övertid, men nu uppskattar jag att jag hade den och kunde ta ut kompledigt...skönt!

Kommentera här: