Julbord



I kväll ska vi äta julbord på Restaurang Grankotten.
Dyrt är det men det brukar vara värt vartenda öre.
Dessutom har jag längtat efter julmat länge nu så detta ska bli smaskens.
=)

Vad ska ni göra i kväll?
1 Annelie:

skriven

Hoppas du får det riktigt trevligt och att inte mättnadskänslan kommer för snabbt=)

2 Bitterfitta:

skriven

riktig smarrigt med julbord! Jag har bakat hela dagen och ikväll blir det bara mys i soffan :)

3 Bitterfitta:

skriven

riktig smarrigt med julbord! Jag har bakat hela dagen och ikväll blir det bara mys i soffan :)

4 Kattis:

skriven

Åh, vad gott!!!

Här kommer man inte på julbord förrän den 10:e OCH den 11:e. Först på dotterns skola sen på min egen, hihi.

HA en riktigt trevlig och god kväll!

Kram

5 Nina:

skriven

Aha... där lärde jag mig något nytt. Restaurang Grankotten. Kollade in var den ligger.



Jag ska nog vila i kväll... har pysslat och grejat hela dagen idag.



Smaklig måltid!

6 Ann:

skriven

ÅH SAÅ GOTT! Oj vad jag skrekde! Men gott är det:))

7 soffie:

skriven

hoppas det smakar gott å du får en härlig kväll

8 vivan:

skriven

jag sitter vid datorn med ett glas rött! Och mitt i mot siter darling med en grogg....vi sitter och ventilerar, och jag bloggar emellan..ha en skön kväll,kramiz:)

9 Vaniljis:

skriven

Vad gott! Hoppas ni hade en trevlig kväll. Jag ska jobba! Kram

10 Ellen:

skriven

Hoppas ni hade det trevligt ! Själv jobbade jag igår och ska jobba idag !

11 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppasd et var gott och trevligt igår.

Blev väldigt sugen.

Ha en fin advent.

KRAM

12 Mia:

skriven

Godmorron! Hoppas att julbordet smakade bra! L

13 Tina:

skriven

Godmorgon..hoppas du fick äta god mat i går!

Ha en skön o trevlig första advent!

14 Maria:

skriven

Ha en fin första advent och hoppas julbordet smakade gott :-)

15 Lisa:

skriven

Åh, gud va mysigt!!! Jag vill också. Men är det inte lite tidigt att äta julbord redan?! :O Men ni kanske vill komma i stämning? :)

16 Cristel:

skriven

vad kul att du är med och tävlar!

17 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Åh gud så gott! Jag har inte varit på julbord på några år och kanske man kan komma på ett i år!



I dag ska vi på skyltsöndag i stan..



Kram Sus

18 My:

skriven

Aaaaaaa gott! Längtar tills torsdag då jag ska äta julbord med jobbet! Hoppas du haft en mysig 1:a advent hitills, kram...

Kommentera här: