God morgon!

Klev upp 05.30 på min lediga dag och släppte ut hästarna.
Jag fattar inte att jag inte kan sova när jag är ledig!!
Nu har jag gjort min morgonrunda i blogg-världen så nu kryper jag ner i sängen en stund igen med min bok innan det är dags att åka iväg och få akupunktur.



Vad händer hos er idag?

1 A:

skriven

God morgon...

Hoppas du får vila en stund nu då =)

Själv ska jag till frissan idag....

Ha det fint och ta det lugnt på lediga dagen =)

Kram

2 Kattis:

skriven

Åh, så sköt att kunna gå och lägga sig igen.

Skönt med akupunktur med. Avis på dig idag.



Kram

3 Ulla:

skriven

Godmorgon! Här jobbas det halvdag. Sen ska jag ev iväg och snusa på en bäbis. Ikväll tror jag att det ska bakas. Lussesockerbullar. Ha en bra tisdag!

4 Mia:

skriven

De ante mig at du var ledig när du var så tidigt uppe... L

Godmorron på dig!

5 Gabbi:

skriven

Morning honey...

I dag (liksom igår) så ska jag fortsätta storstäda...!! Lite tvätt hittade jag undermin runda igår, så det ska jag ta itu med..Sen e de jobb som gäller i em/kväll...

Ha det gott

6 Nettan:

skriven

Godmorgon! 5.30?! Hua. Tycker 6.40 är för tidigt;-)



Jag tar det lugnt idag och försöker bota förkylning.

Ha en bra dag!

7 Nilla:

skriven

God morgon...

Jag är likadan kan inte heller sova när man får..fniss..ha en bra dag

8 Jeanette:

skriven

Morning!

Inte mycket händer här, inget som avviker från någon annan dag i alla fall.

Ha det!

9 Nettan:

skriven

Godmorgon !



Va skönt det lät- hppa ner i sängen med en bok.

Ha en jättebra ledig dag !



kram

10 Fia:

skriven

Vad skönt att få krypa tillbaka till sängen med en bra bok. Det är lyxigt värre!

Hoppas akupunktören är snäll mot dig idag, och bara sticker nålar där det inte gör ont.

Vad fin bakgrund du har, med de vackra iskristallerna.

11 Annica:

skriven

Tack för dina ord i min blogg.

KRAM!

12 Nina:

skriven

Aj, med nålar!



Har inte planerat något särskilt mer än att ta det lugnt... inför skoldagen i morgon... och fortsätta bota min jädra förkylning.

13 Ulrika:

skriven

Efter en sömnlös natt :S så blir här inte många knop idag..bortsett från att jag ska jobba i kväll då!



Ha en skön dag!



Kram

14 LillaNisse:

skriven

Sovmorgon på en ledig dag ja, hur var det nu då?

Ha en bra ledig dag....jobba inte ihjäl dig...

Kram

15 Nina:

skriven

Japp, jag trivs bra här :)

16 lena:

skriven

Det är så typiskt att Man inte kan sova länge när man är ledig.Akupunktur har jag provat några gånger oxå:)Ha det fint ,kram lena.

17 Maria:

skriven

Ja det är inge vidare har inte det problemet kan jag säja.

I dag har jag sovit, vare ute med Kruse, nu mat, sedan body pump & efter det jobb.

Så ser min dag ut.

Ha en bra kväll.

18 My:

skriven

Ajaj otäckt! :) Ha en go kväll!

Kommentera här: