1 Gabbi:

skriven

Natti natti honey..

2 Plogflickan:

skriven

Ja, man mår inte bra av att försöka somna osams.

Natti natti!

3 Jenny:

skriven

Helt klart ett av dom viktigaste "kom-ihågen" för ett lyckat förhållande!

Så söta dina ankor var där i snön!

Jag börjar komma ikapp bloggandet nu, men det tar sån tid att läsa allt man VILL läsa.



Men jag har helt missat var du fått den hemska blåtiran ifrån?

Vad har hänt?



Massa kramar från mej i Bohuslän...Ha det så bra! //Jenny

4 Ann:

skriven

God morgon!

Det är huvudregel nummer ett här hemma!

Jadu Håkan i färjan är Otroligt pinsam!

Detta tjat om middagen höll på att göra mej tokig!

5 Synne:

skriven

Nej man ska inte göra det. Bättre att bli sams så man kan sova på armen till gubben sen.

En fin bild.

Kram Synne.

6 Mia:

skriven

Näää, vi är alltid sams när vi ska sova, Siri och jag... ;-)

7 Jeanette:

skriven

Mmmm så sant så!

8 Anonym:

skriven

Hej titta gärna in i min och min älsklings blogg. Lämna gärna en kommentar.

Vi älskar nya besökare.

Vacker blogg föressten!

Kram, Klasse & Göran.

9 Ulrika:

skriven

Absolut ett "komihåg" innan man somnar att vara vänner =)



Ha en skön dag!



Kram

10 evans:

skriven

Bra att tänka på! Jag kan liksom inte somna osams med maken nu för tiden. Han är ju aldrig hemma :)

11 tess:

skriven

Vilken rar bild å budskapet är ju bra... de ska man aldrig göra //Tess

12 Annelie:

skriven

Det är A och O tycker jag i ett förhållande. Nog så svårt ibland, men nödvändigt.



Ha en fin kväll!

13 Sandra:

skriven

Hahaha!Så där ser det ut hemma hos oss förutom att vi brukar ha 2 katter o 1 hund i sängen! =)Hade bra!

14 Åsa.S:

skriven

Så sant så!!!

Kommentera här: