Favorit-bonden...

Foto: TV4

...för mig är såklart Peter.

Och jag hoppas verkligen att han väljer...


Foto: TV4


Hur tror ni att det går för Bönderna?

1 My:

skriven

Ser det inte. Men de ser söta ut på bilden! :)

2 Mia:

skriven

Åh, tycker du det??? Ja, båda Petrarna är mysiga, men jag tror han väljer Willie, fast jag hoppas jag har fel ;-))

3 Plogflickan:

skriven

Ha en mysig kväll!

4 Plogflickan:

skriven

Ha en mysig kväll!

5 Åsa.S:

skriven

Nä, jag vill att han skall välja han-vad-heter-han-den-lille-ljuse!

6 Ann:

skriven

Jag hoppas lite mer på att han väljer Patrik faktiskt!

Hoppas även att hon tjejen som jag nu glömt(?) namnet på väljer Thobias,Magnus den idioten hoppas jag inte får nån.Per har jag ingen k'nsla för än..

7 Synne:

skriven

Nice looking :D

8 Sandra:

skriven

Jag hoppas han väljer Wille,tycker han e klart sötast! =)

9 Jenny:

skriven

Nää, fy fanken!

Jag har INGET emot homosexuella, men bonde skulle man väl vara i det där programmet, eller?

Får en känsla av "Rikemansson" med stor hästgård.

Man såg ju hans bil i ett tidigt avsnitt och det var INGEN gammal mercedes inte! Riktigt vrål-åk!

Kolla in poolen, tennisbanorna och kläderna....



Nej, tacka vet jag Hanna!!!

DÄR kan man snacka bonde!

Jag önskar bara den tjejen all LYCKA i världen, för nåt goare och rarare har jag aldrig skådat!!!

Och vilken tjej, va?? Inte liiite kossor hon har!



Håller med talare ovan här, om att Magnus gärna får vara utan någon....Gillar INTE hans sätt mot kvinnor alls! Tvi fasen...



Och Per...Skåne-bonden....Vad ska det bli av detta??? Jisses...



OJ, vad mycket åsikter jag hade här då??

Hupps...f´låt!

Kram, Jenny (-:

10 Annelie:

skriven

Jag gillar också honom men vet inte vem han ska välja. Har inte sett det på ett par svängar nu =(



Ha en fin fredag och hoppas du får lite lugn och ro...

Efter att ha varit hos kiropraktorn, bör du ju ta det lugnt =)

11 Mija:

skriven

Oj, vilka känslor de där bönderna väcker.. det är ju nästan roligt! ;)



Jag gillar ju Wille jag.. ;) Jag vet inte om han är idealet för just Peter, men JAG gillar Willes barnsliga charm.. Men om jag måste gissa så tror jag på den mörka Peter jag också..



Kram kram

Kommentera här: