En liten operation...

...har jag genomgått idag, jag har tagit bort 3 födelsemärken i ansiktet.
Ansiktet ser ut som ett mindre lapptäcke av plåster men det ska bara sitta en vecka så det klarar jag lätt.
Gör inte särskilt ont men det stramar en del och idag ska jag bara ta det lugnt.
Mot soffan och lite Greys alltså!!




1 lena:

skriven

Jag har några jag med som jag funderar på att ta bort,dom har växt.

Skönt att du behöver bara ha plåstret i en vecka:)

Softa nu:)

Ha det fint, kram lena.

2 Åsa.S:

skriven

Hoppas de läker fint, så du blir lika snygg som innan!

3 soffie:

skriven

Hoppas det läker snabbt och inte blir några fula ärr,

må gott i TVsoffan:O)

4 Annelie:

skriven

Ont gör det i mig när jag läser detta...skönt det inte gör det på dig.

Hoppas du får en lugn och soft kväll!

5 A:

skriven

Tack snälla.... Och jag gillar din blogg =)



Hoppas det läker snart....

Kram

6 LillaNisse:

skriven

Hoppas att du får en trevlig kväll då, framför tv'n...

Kram

7 Tina:

skriven

Det är tur att det är övergående...vi får hoppas det läker snabbt då;)

8 Synne:

skriven

Hoppas det läker utan problem.

Kram mig.

Kommentera här: