Yes!!!!



I morgon är jag ledig!!

1 Eva:

skriven

Men du, det är jag också. Jag har inga jobb inbokade, ska bara träffa min mentor samt en lunchkompis. Härligt. Lite egen tid då man kan driva runt på stan och kika lite :-)

2 Kattis:

skriven

Åh, jag vill också vara ledig.

Det gick ganska bra hos vet.

Jag har skrivit det på bloggen. För det var lite.

Ha en trevlig kväll!

3 vivan:

skriven

Ja då har du så det räcker....hoppas du får en lung och skön dag i morgon på din lediga dag...och kan göra något bara för dig (egen tid) kramiz

4 Margaretha:

skriven

Hihihi jag är OCKSÅ ledig imorgon.....Visst är det JÄTTESKÖNT!!!!!!!

Jag skall till en kompis i Kungälv ....det blir en heldag...mysigt...

Kram

Margaretha

5 Helena:

skriven

Det låter faktiskt ännu bättre än att åka till Danmark på studieresa. Hoppas du får en bra dag!

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Skönt med ledigt!/Kram

7 Åsa.S:

skriven

Härligt!

(Jo, jag är hungrig...)

8 Cajsa:

skriven

Bara hojta till när du är online! =)

9 MissyElliot:

skriven

Hrmf, lite fuskigt skulle jag vilja säga...

:-(



Tack för gratulationen, både bloggen och jag niger och tackar...

Hoppas att du får en fortsatt härlig kväll

10 A:

skriven

Gottegris där ;)

Själv är jag ledig torsdag till söndag =)

11 Camilliondollar Baby:

skriven

Ja, syrran ville gå ner 10 kg till den 14 juni, men det tyckte jag var lite väl högt satt. ;)



Vi har väl inte direkt nåt mål, förutom att bli smalare...

12 soffie:

skriven

Tjohoo va härligt för dej,Själv slutar jag 13 så är det fortfarande så här varmt och skönt ska jag slappa och läsa ute i solen.

Ha det jättebra imorrn!!!

13 Annelie:

skriven

Skönt !

14 synne:

skriven

Grattis :D

Kommentera här: