Vilket uppsving!

Oj vilket uppsving det blev i besöksstatistiken när list-funktionerna kom igång igen!!
Men så många besök och så lite kommentarer??
Jag är ju nyfiken på vilka ni är som tittar förbi och så vill jag ju kunna besöka er blogg också!
SÅ KOM IGEN NU, GE ER TILL KÄNNA!!!   ;)

1 Mia:

skriven

Undrar om det är, för att det är så tjatigt att skriva in alla uppgifter varje gång????

2 Pernilla:

skriven

Men det var ju kul. Jag hade helt tvärt om i förra veckan. Hade över det dubbla med kommentarer, har då bara räknat de enskilda, mot vad statistiken visade. Få det att gå ihop du?

Ha en trevlig helg.

/P

3 Viveca:

skriven

Söt blogg du har =)

4 SARA:

skriven

Haha, söt bild! :D

5 Nina:

skriven

Att jag är här och tassar, det vet du ju :)

6 sibel:

skriven

ha en underbar fredag :)

7 jeanny:

skriven

nice blogg :)

8 Pialotta:

skriven

Ja du så kan det vara.. bara en hastig titt och sen iväg igen. Tycker man kan kosta på sig ett par ord i alla fall:-)

Nu funkar min Kafferast i alla fall.. så tråkigt då det inte är som det ska vara.

Ha de fint o en skön fredagskväll..

9 anna:

skriven

Hej! Jag håller på med en liten undersökning (och ja den är seriös,haha)

Jag undrar nämligen Om du kan väcka dig själv när du sover?



ha en bra dag :)

10 Fie:

skriven

Hej hej jag tittade in =) Supersöt blogg du har! Ha en bra helg!

11 Marie:

skriven

Tjihoo! Hoppas allt är bra med dig!

Det är tävling i min blogg, du kan vinna ett superläckert skönhetskit från Miso Pretty!

http://mariwi.blogg.se/2008/may/tavling.html

12 biljana:

skriven

Haha, vilken söt bild :)..

13 jennifer:

skriven

haha hyfsad bild ;)

14 Sanna:

skriven

Ha en trevlig kväll :)

15 Sofi:

skriven

Hello hello! älskar bilden! Hahaha. :)

16 Bim H-D:

skriven

Hm... tycker jag känner igen den där... ser ut som Jiellat ;)

Må så grankott...

Kommentera här: